Увага!
При отриманні посилки уважно огляньте упаковку і сам товар на наявність механічних пошкоджень!
Претензії щодо механічних пошкоджень після отримання посилки не приймаються!
У разі виявлення механічних пошкоджень
1. Складіть акт пошкодження разом із співробітником служби кур'єрської доставки і відмовтеся від отримання посилки
повідомте нам у службу підтримки про ситуацію.
Протягом 24-х годин (після отримання повернення) Вам на вибір
- буде компенсовано повну вартість товару;
- відправлено аналогічний товар на заміну пошкодженому.
Всі подальші комунікації зі служби доставки ми беремо на себе!
Товар раптово зламався або працює не так як потрібно - що робити?
Для гарантійного ремонту товар потрібно надіслати на адресу найближчого сервісного центру, який повідомить наш співробітник після звернення до служби підтримки!
- Напишіть або розкажіть нам про свою проблему (можливо, її можна вирішити на відстані)
- Заповніть форму для гарантійних ремонтів
- Надішліть товар на вказану менеджером адресу та повідомте трек номер посилки
Обмін повернення
Товар, придбаний у нашому магазині, підлягає поверненню згідно з Законом про захист прав споживачів.
http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1023-12.
Для збереження за собою права на повернення Вам потрібно дотримуватись кількох простих правил:
Поверненню підлягає тільки товар належної якості
не був у вжитку і не має слідів використання (подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину)
немає слідів потрапляння рідини у виріб або на упаковку
Його немає в переліку товарів, що не підлягають обміну та поверненню.
Пройшло менше 14 днів з моменту придбання товарів
Вартість послуг, пов'язаних з доставкою товарів до місця призначення продавця, оплачує покупець
Що мені зробити для повернення товару?
Повідомте менеджеру про свій намір повернути товар
Заповніть форму, необхідну для повернення товару
Ретельно запакуйте посилку і надішліть на вказану менеджером адресу, вклавши заповнений лист-форму в коробку
Відправте менеджеру трек номер посилки та чекайте на повернення коштів
Увага!
Повернення коштів або обмін на інший товар здійснюється після отримання посилки!